Direktlänk till inlägg 13 november 2008

Spotlight - en underbar ponny!

Av Malin - 13 november 2008 15:36

Jag rider på Timrå hästsports förening.

Min favorithäst är Spotlight, han är prickig och han bits och han är JÄTTEtrött på att vara ridskolehäst och att stå i spiltan.. det är nog inte det han helst gör!

Dom flesta hästarna som min ridgrupp rider på är inte så stora, det finns bara tre jag kan rida för dom andra är för små.



Det här är Spotlight...  Mamma kallar honom loskan och det är hennes favoritponny också! Jag önskar att han var min egen.

 
 
Annika

Annika

18 november 2008 16:58

Men vad fin han är Spotlight!!!!!
Me like!!
Ni passar jättebra ihop.
Kram, kram.
Annika

http://acka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 21 november 2008 21:08

Det var pappahelg den här helgen. Vi har varit i Birsta City sedan skolan slutade. Jag fick en ny vinterjacka och jag tycker om den väldigt mycket, men jag var tjurig just denna dag. Sedan skolan slutade hade jag varit jätte tjurig. Jag vill inte sä...

Av Malin - 19 november 2008 16:06

I tisdags var vi på badhuset i Härnösand det var kul men att vara på paradisbadet i Ö-vik är dubbelt så kul! Nåja slutsnackat om paradisbadet. På Härnösands badhus var vi med klassen! Vi fick lov att simma först tvåhundra meter bröstsim och femtio m...

Av Malin - 14 november 2008 17:17

Fråga 1: Vem var drottning när Sverige, Norge och Finland regerade?       1 Drottning Elisabet  X Drottning Margareta  2 Drottning Viktoria   Fråga 2: Hur mycket bananer kan du köpa för 80 kr om bananerna kostar 21,50 per kilo?                1    ...

Av Malin - 14 november 2008 14:45

På rasterna har jag blivit snöbombad av sexorna på skolan. Jag, Eve, Lina, Johanna, Amanda och Isa och nästan alla i klassen har varit med på "snöbollskrig". Gissa hur många snöbollar jag fick i nyllet! En av de tuffaste eller han tror han är tuff ...

Av Malin - 13 november 2008 19:53

Åhhh vad jag längtar efter denna vecka, inget jobb o inget rättande o klagande! För första gången i mitt LIV har vi elevens val. Skolan har haft det för länge, länge sedan då jag inte gick på skolan. Jag och mina kompisar ska ha Drama, jag ska ha id...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards