Alla inlägg den 21 november 2008

Av Malin - 21 november 2008 21:08

Det var pappahelg den här helgen. Vi har varit i Birsta City sedan skolan slutade. Jag fick en ny vinterjacka och jag tycker om den väldigt mycket, men jag var tjurig just denna dag.

Sedan skolan slutade hade jag varit jätte tjurig. Jag vill inte säga till mamma att jag tycker om den för då hade väl hon sagt "vad var det jag sa" och det tycker jag inte om.

Jag ville bestämma villken jacka jag skulle få eller att jag hade hittat den!


 Efter Birsta åkte vi till pappa, han hade en present till oss. Undra vad det var?

Vi sa: hej då, till mamma och Lasse och följde med pappa in. Dom hade möblerat om i huset, tagit ut ett skåp, tagit in en fåtölj, fixat en tv och presenten till oss var ett PS2!!! Jag satt och glodde på det länge innan jag hoppade upp från stolen jag satt på och gav pappa en kram och Susanne också!

Dom hade köpt nio spel till det, Mickes favospel är transformers.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards